loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 283 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به همراه تعدادی از مدیران و معاونین این دانشگاه به صفوف راهپیمایان روز 22 بهمن پیوسته بود به خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: حضور پرشور مردم به ویژه دانشگاهیان نشان دهده این است که دانشگاهیان پای اسلام و انقلاب و نظام رهبری ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خود از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی مردم ایران است گفت: این دانشگاه با تدبیر بزرگان نظام و انفاس قدسی امام خمینی (ره) تاسیس شد و به مدد خود مردم امروز با بیش از هفتاد هزار استاد، 5 میلیون فارغ التحصیل، یک میلیون و 700 هزار دانشجو و حدود 11 هزار آزمایشگاه یکی از بزرگترین دستاوردهای علمی و آموزشی این انقلاب است.

میرزاده با بیان اینکه باید شکرگزار حضور مردم در این راهپیمایی و جشن ملی بود، گفت: حضور مردم همواره باعث برکت است که یکی از نمادهای آن دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مستقل تکیه جدی و واقعی به حضور مردم دارد ابراز امیدواری کرد، جشن بزرگ امروز با حضور پرشور مردم در روز 7 اسفند ماه روز انتخابات نیز تکرار شده و آینده ایران اسلامی را تضمین می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی