loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 205 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ترغیب دانش‌آموزان برای ورود به رشته‌های علوم انسانی بین کرد: اگر بتوانیم کمک کنیم تا دانش‌آموزان مستعد بدون ترس از این که در آینده برای اشتغال با مشکل روبه‌رو می‌شوند وارد رشته‌های علوم انسانی شوند، نقش مهمی را در ترغیب آن‌ها به سوی این رشته ایفا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان علوم انسانی باید متقاعد شوند که می‌توانند در آینده مشاغلی داشته باشند که دیگران از کسب آن‌ها عاجزند در این صورت علاقه برای پیوستن به خیل عظیم علوم انسانی نیز افزایش می‌یابد.

آشنا با اشاره به این که علوم انسانی در مدارس باید در کنار سیر رشته‌ها توسعه یابد عنوان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که دانش‌آموزان علاقه‌مند و با استعداد در علوم انسانی از بهترین کیفیت هابرخوردار شوند.

وی افزود: تاریخچه کشور به ما نشان می‌دهد که به آموزش علوم انسانی تحت عنوان یک امر ارزان نگاه کرده‌ایم.

مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اظهار کرد: تجدید شکل‌گیری برخی مدارس غیرانتفاعی علوم انسانی در کشور نشان داده است که اتفاقاً می‌شود دانش‌آموزان مستعد را در مدارس خاص جمع کرد و با کیفیت بالا به آن‌ها آموزش داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی