loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 385 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همه ما باید آرمان و اهداف انقلاب را شناسایی کنیم که البته مسئولین در این زمینه وظیفه سنگین‌تری را به دوش می‌کشند و حوزه فرهنگی و اجتماعی، بخشی است که وظیفه آن حفاظت و انتقال پیام انقلاب است.

وی افزود: قشری که در دانشگاه وجود دارند، در آینده عهده‌دار مسئولیت خواهند بود، پس باید اهداف این انقلاب را بشناسند، بنابراین باید با جدیت بیشتری به دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی بپردازیم و تا می‌توانیم از توانایی‌های دانشجویان در این زمینه کمک بگیریم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: حوزه فرهنگی دانشگاه از دو بخش "امور فرهنگی اجتماعی" و "آموزش‌های فرهنگی و استاد" و سه پژوهشکده "قرآن و عترت"، "مطالعات اجتماعی" و "مطالعات میان فرهنگی" تشکیل شده که می‌تواند زمینه‌ای برای تولید اندیشه در حوزه فرهنگی باشد.

وی مطرح کرد: ما انتظار کار حرفه‌ای از دانشجویان نداریم، زیرا دانشگاه محل آزمون و خطا است و ما باید این شانس را به دانشجویان بدهیم و باید اجازه نشاط فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه را بدهیم تا موجب توسعه دانشگاه شود.

وی در پایان گفت: تاکنون حدود 300 واحد دانشگاه آزاد اسلامی مفاخر و مشاهیر علمی، ادبی منطقه خود را معرفی کرده‌اند، در نهایت بیش از 1500 نفر از شخصیت‌های علمی و ادبی در سطح محلی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی توسط دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی