loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 270 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

ایمانی خوش‌خو رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه نسل سه در کشور مطرح است که با پشتوانه‌ی جهاد دانشگاهی و استفاده از همه‌ی امکانات  این نهاد، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و محققین این دانشگاه به کار خود ادامه می‌دهد.
 
وی با اشاره به عمر 23 ساله‌ی این دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در این دانشگاه در زمینه‌ی  تحصیلات تکمیلی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم و متقاضیان با رتبه‌های بسیار پایین در دانشگاه علم و فرهنگ اقدام به ثبت نام می‌کنند. این بدین علت است این دانشگاه رشته‌های مشترکی با پژوهشگاه رویان و پژوهشگاه برق جهاد دانشگاهی علم و صنعت دارد و فارغ التحصیلان دغدغه کمتری برای اشتغال خواهند داشت. آمار نشان می‌دهد بیش از 60 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علم و فرهنگ شاغل هستند، البته مابقی هم به علت مشکلاتی از جمله خدمات سربازی و یا قصد ادامه‌ی  تحصیل شامل این آمار نمی‌شوند که دانشگاه  در طول تحصیل امکان توانمند سازی را برای دانشجویان  فراهم می‌کند.
 
وی در پایان گفت: سازمان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه علم و فرهنگ از مهرماه به طور رسمی آغاز به کار می‌کند این سازمان  با همکاری کانون دانش آموختگان دانشگاه راه اندازی شده است. پس از شناسایی فرصت‌های شغلی و گذراندن دوره‌های توانمند سازی دانشجویان،  آنها وارد بازار کار خواهند شد به این ترتیب دانشگاه حلقه‌ی ارتباط دانش آموختگان با عرصه‌ی کار خواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی