loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 278 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

عباس علایی، معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد به استناد آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه سال 1394 بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در پذیرش این دوره‌ها، اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

وی افزود: داوطلبان واجد شرایط می‌بایستی از تاریخ 17 لغایت 21 شهریور نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir در بخش سامانه ثبت‌نام اینترنتی برگزیدگان علمی اقدام نموده و مستندات ثبت‌نام را جهت بررسی، مطابق مندرجان فراخوان حداکثر تا تاریخ 23 شهریورماه به دبیرخانه شورای سنجش و آزمون ارسال نمایند.
بدیهی است نسبت به درخواست‌هایی که به صورت ناقص یا پس از تاریخ فوق ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین فرم‌های مربوط و دفترچه‌ راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به آدرس www.uast.ac.ir/sanjesh.azmoon قابل بهره‌برداری است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی