loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 305 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نشست خبری محوریت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی که در وزارت علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق ابلاغی که ما برای همه رده‌هایمان فرستادیم در روز جمعه ششم شهریور همراه با برنامه رونمایی سامانه جذب هیئت علمی آغاز می‌شود و تا 14 شهریور فرصت بارگزاری موسسات و دانشگا‌ه‌ها وجود دارد که نیازهایشان را دراین فرصت رفع کنند.

وی اداد: بعد از این یک فرصت محدود 5 روزه برای بررسی این نیازها اعلام شده و تصمیم آنها با مجوزهای وزارت علوم است و نیازهایی که مجوزشان تایید شده باشند را معتبر اعلام می‌کنیم و در تاریخ 21 شهریور لغایت 4 مهر ماه زمان ثبت نام متقاضیان می باشد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تصریح کرد: بعد از این دوره‌ای است برای رسیدگی نیاز دانشگاه‌ها که این را به دو بخش تقسیم کردیم که پالایش عمومی این نیازها که از 5 مهرماه به مدت 10 روز انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی درخواست‌های ثبت شده با مجوزها همخوانی ندارند و این درخواست‌ها پالایش شده و بعد از این مدت به مدت سه ماه دانشگاه‌ها برای رسیدگی به پرونده‌ها فرصت دارند که تمامی کسانی که واجد شرایط تشخیص داده شوند، پرونده‌هایشان به دانشگاه‌های دیگر پخش می‌شود و در نهایت نتایج مصاحبه را برای مصاحبه عمومی به کارگروه صلاحیت عمومی می‌فرستند.معمولا اعضای هیئت اجرایی جذب از برترین‌های علمی و افراد با سابقه‌اند و  آنها برای ماموریت عمومی هستند و اینها شبکه‌ای‌اند که مورد تایید شورای عالی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ما در سال گذشته میانگین توقف پرونده‌هایمان 28 روز بوده تا نتیجه‌اش به رده‌ها اعلام شود که بعد از این با تایید مسئولان پیگیری می‌ رشد..بعد از تایید حکم این افراد صادر می‌شود.
آنچه در جدول زمانی پیش‌بینی شده دانشگاه باید 3 ماه بعد از ثبت نام تکلیف متقاضیان را مشخص کنند و می‌توانند با آنها یک قرارداد هیئت علمی ببندند. این شرایط برای زمانی بود که پرونده‌ها در مراکز جذب مدت زیادی نگهداری می‌شد که هم اکنون نهایتا یک هفته طول می‌کشد.

دکتر  رضوان‌طلب ادامه داد: سامانه‌ای که در گذشته داشتیم و افراد در آن ثبت نام می‌کردند بسیار مقطعی بود لذا افراد نمی‌توانستند از پرونده خود خبری داشته باشند و بدانند که در چه وضعیتی است.بنابراین با طراحی سامانه جدید می‌توانند به راحتی از پرونده خود اطلاع پیدا کنند و درست این سامانه مانند سامانه بانک برای افراد خواهد بود و پرونده در هر مرحله ای که باشد برای فرد از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود، که در چه مرحله ای قرار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی