loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 318 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

سعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کلیات آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی کشور ویژه شعرا، ادیبان، نویسندگان اکنون تصویب شده است و شیوه‌نامه آن در حال تدوین است و همچنین آیین‌نامه پشتیبانی از نخبگان در حال طی شدن مراحل نهایی جهت تصویب است.

سهراب پور هم‌چنین با اشاره به آیین‌نامه پشتیبانی از برگزیدگان قرآنی خاطرنشان کرد: آیین‌نامه پشتیبانی  از برگزیدگان قرآنی نیز شامل اعداد و ارقام جهت جمع‌بندی امتیازهای قرآنی برای بهره‌مندی برگزیدگان  در نظر گرفته شده و اکنون مراحل نهایی تصویب را سپری می‌کند.

وی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند این مسابقات اکنون در آیین‌نامه مربوطه این موارد ذکر شده است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: آیین‌نامه حمایت از مسابقات قرآنی تا پایان شهریورماه ارائه می‌شود.

سهراب‌پور در خصوص تسهیلاتی که برای نخبگان قرآنی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از جمله تسهیلاتی که برای نخبگان قرآنی در نظر گرفته شده است تسهیل در دوره نظام‌وظیفه، پذیرش بدون کنکور در رشته‌های مرتبط و کمک هزینه شرکت در دوره‌های کوتاه مدت می‌باشد.

وی بیان کرد: این افراد هم از تسهیلات مادی و هم از تسهیلات معنوی در چند سطح مختلف بهره‌مند می‌شوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی