loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 223 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر مجتبی علوی فاضل - معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل فرصت ادامه تحصیل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی شرایط جدیدی در نظر گرفته است.

وی افزود: برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد برای رشته های غیر علوم انسانی باید معدل ۱۶ و برای رشته های علوم انسانی حداقل معدل ۱۷ را كسب كنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص ممتازین ادامه تحصیل در مقطع دكتری گفت: فارغ التحصیلان ممتاز مقطع كارشناسی ارشد گروه علوم انسانی کسب معدل ۱۸.۵ و برای سایر رشته ها کسب معدل ۱۷.۵ ضروری است.  برای رشته های پزشكی و دامپزشكی كسب معدل ۱۷ ملاك عمل است.

وی خاطرنشان كرد: طبق سایر شرایطی كه در دفترچه راهنما در زمان ثبت نام درج خواهد شد، داوطلبان دوره دكتری تخصصی گزینش و دعوت به مصاحبه خواهند شد.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال كه چند درصد از ظرفیت پذیرش شامل حال ممتازین مقاطع ارشد و دكتری می شود، گفت: برای مقطع كارشناسی ارشد ۱۰درصد از ظرفیت و برای مقطع دكتری تخصصی ۲۰درصد از ظرفیت برای استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز درنظر گرفته شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی