loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 241 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی و جزییات مربوط به شرایط سنی و میزان سهمیه پذیرش مربیان پیش دبستانی  در آزمون گفت:  تمامی ضوابط مربوط به استخدام کشور تابع قوانین و مقررات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین و اجرایی می شود و نهاد آموزش و پرورش دخالتی در آن نخواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن توجه به مساله شرایط سنی خاطر نشان کرد: این سقف سنی از سوی سازمان مدیریت تعیین شده است و همانند بسیاری از نهادها این موضوع  اجرایی می گردد و از این سقف سنی ابراز رضایت کرد چراکه چنانچه این سقف افزایش بیاید در سال های آتی از نظر افزایش سن معلمان با مشکل مواجه خواهیم شد و طیفی با سنین بالا و فاقد کارایی مطلوبی را مشاهده خواهیم کرد.

گفتنی است ؛سقف سنی برای استخدام در مقطع  کارشناسی 30 سال و  در مقطع کارشناسی ارشد 35 سال خواهد بود و این سقف تغییر نخواهد کرد.

فانی در خصوص نحوه محاسبه سنوات کاری برای مربیان پیش دبستانی اظهار داشت: سعی داشتیم تا اولویتی برای این کارکنان قایل باشیم و مجلس شورای اسلامی هم در راستای تصویب مصوبه ای بر این امر تاکید داشت و  این عوامل موجب شد تا سهمیه ای برای کارکنان پیش دبستانی ایجاد شود و نحوه محاسبه آن هم به این شکل است که به ازای سنوات کاری درصدی به نمره ی متقاضیان افزوده می شود و سقف این تاثیر مثبت تا 20 درصد خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره دوره های تربیت معلمی که بعد از آزمون استخدام و اعلام نتایج برگزار خواهد شد افزود: این دوره ها در دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و بخشی از هزینه های آموزش توسط خود پذیرفته شدگان پرداخت می شود که البته توسعه مشارکت با ارگان های و دستگاه های دیگر میتواند این شرایط را تغییر دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی