loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 203 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این مطلب گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد : داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در گروه آزمایشی که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده اند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، می توانند در این دو گروه نیز انتخاب رشته داشته باشند.

علوی فاضل افزود :هر داوطلب امکان انتخاب ۲۰ رشته محل را دارد و داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان مهلت تمدید انتخاب رشته امکان ویرایش وجود دارد .

وی یادآور شد: ضمناً داوطلبان می توانند با شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری که انتخاب رشته کرده اند مجدد وارد سایت شده و نسبت به ویرایش انتخابهای خود اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان با بیان اینکه داوطلبان دقت داشته باشند برای ویرایش نیازی به خرید کارت اعتباری مجدد نیست،گفت : زمان اعلام شده آخرین فرصت ثبت نام است و مجدد تمدید نخواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی