loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 237 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد درنظر داشته باشند، كلیه اطلاعیه هایی كه از طریق مؤسسات خصوصی و یا حتی واحدهای دانشگاهی تحت عناوین پذیرش دوره های كارشناسی از طریق روش هایی به جز درج در سایت www.azmoon.org صورت گیرد، فاقد اعتبار است.

علوی فاضل افزود: ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی به جز متقاضیان ممتاز و نخبه از طریق شركت در آزمون هایی كه از طریق معاونت سنجش و پذیرش برگزار می شود، دارای اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان درنظر داشته باشند هرگونه تبلیغات مبنی بر پذیرش دانشجو بدون شركت در آزمون در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری فاقد اعتبار و غیرقانونی است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تأكید كرد: دانشگاه آزاد با هیچ فرد یا مؤسسه ای در زمینه انتخاب رشته، مشاوره و پذیرش دانشجو همكاری نداشته و مؤسساتی كه به نام همكاری با دانشگاه آزاد اقدام به این كار می كنند، مورد تأیید نبوده و دانشگاه در قبال اقدامات این مؤسسات مسئولیتی ندارد.

وی به داوطلبان توصیه كرد: داوطلبان در صورتیكه با این گونه مؤسسات مواجه شدند حتماً موارد را در وب سایت www.azmoon.org  و در قسمت پرسش و پاسخ مطرح و یا با تماس با شماره تلفن ۴۷۴۳-۰۲۱ موارد را به ستادهای پاسخگویی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داده تا به لحاظ قانونی مورد پیگرد قرار گیرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی