loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 200 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

فرهادی وزیر علوم در خصوص وضعیت بورسیه‌ها اظهار داشت: تعدادی از افرادی که بدون امتحان پذیرش شده بودند و تعدادی که حکم بورسیه نداشتند، باید تعیین تکلیف شوند و تعدادی هم باید جایابی شوند و تلاش های لازم برای بورسیه هایی که باید جایابی می‌شدند صورت گرفته و وزارت علوم پیگیر این موضوع است و افرادی که هنوز جایابی نشده اند وزارت علوم پیگیری می‌کند تا جایابی شوند.

فرهای افزود: تعدادی از این بورسیه‌ها مربی رسمی هستند و تعدادی مربی پیمانی که مربی‌های رسمی مشکلی نداشتند و مشغول به تحصیل هستند ولی مربیانی که پیمانی هستند باید مصوبه هیئت امنا را کسب کنند.

وی افزود: حدود 150 نفر از این افراد مصوبه را کسب کردند و عده‌ای دیگر نیز باقی مانده که به وضعیت آنها رسیدگی می‌شود.

وی گفت: برخی از بورسیه‌ها کارمند هستند و بورس شده‌اند و از دو جای متفاوت حقوق می‌گیرند ولی آنها باید یا کارمند شوند و یا بورس باقی بمانند و یکی از این دو را انتخاب کنند.

فرهادی ادامه داد: بورسیه‌های خارج از کشور به بورسیه‌های خود ادامه می‌دهند و مشکلی ندارند و بورسیه‌هایی که از نظر سن و معدل مشکل دارند، این افراد نیز با ضوابط همان موقع که بورس شده‌اند تصمیم گیری شده است.

تعیین و تکلیف سرپرست دانشگاه‌ها
فرهادی در خصوص تعیین تکلیف سرپرست دانشگاه‌ها گفت: کمیته رؤسای دانشگاه ها به دلیل نداشتن جلسه تعداد کمی از رؤسای دانشگاه‌ها مشخص نشده‌اند و در جلسه آینده این تعداد نیز تعیین تکلیف می‌شوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی