loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 454 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار آفیس مایکروسافت را می توان به راحتی بهترین نرم افزار ویرایش اسناد در بازار دانست اما شرکت های بسیار دیگری نیز به تولید نرم افزارهایی پرداخته اند که می توانند تا حدود زیادی نیازهای کاربران را برطرف کنند. بسیاری از این نرم افزارها به کلی رایگان هستند که خود یک برتری ویژه نسبت به نرم افزار آفیس محسوب می شود. در این گزارش نگاهی داریم به یکی از بهترین گزینه ها که بدون نیاز به نسب می تواند در هر جایی برای شما قابلیت دسترسی به فایل های آفیس را فراهم آورد.

 
 
Google Docs

در حال حاضر نرم افزار Google Docs یکی از بهترین گزینه های جایگزین آفیس است. این برنامه به کلی تحت وب اجرا می شود و نیازی به دانلود ندارد اما کاربران باید برای استفاده از آن به اینترنت متصل باشند.

در این نرم افزار شما می توانید فایل های خود را به صورت اینترنتی ذخیره کرده و در هر دستگاهی آن ها را باز کنید. به این صورت که فایل ها در اکانت گوگل شما ذخیره شده و شما با وارد شدن به همیان اکانت در هر دستگاه دیگری ( موبایل، لپتاپ، تبلت) می توانید به این فایل ها دسترسی داشته باشید.

از جمله دیگر قابلیت های این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری یک فایل میان چند نفر اشاره کرد، این ویژگش به شما اجازه می دهد تا با در اشتراک گذاشتن یک فایل به صورت همزمان بتوانید به اصلاح یا مشاهده یک متن بپردازید.
 
https://rozup.ir/view/515412/3384677_437.jpg
https://rozup.ir/view/515413/3384678_379.jpg
 
 
https://rozup.ir/view/515414/3384691_887.png
 
 
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی