loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 369 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلک رئیس دانشگاه پیام نور در نشست خبری عنوان کرد: دانشگاه پیام نور رتبه‌های زیر دو هزار را جذب می‌کند و تسهیلاتی شامل کمک هزینه عتبات، معرفی نامه جهت اخذ وام بانکی،(خرید خودرو، وام ازدواج و. . . ) هم برای دانشجویان و هم برای خانواده‌های آنها، اجازه تحصیل این دانشجویان در دو رشته تحصیلی برای نخبگان و برای افرادی که در کشورهای دیگر هستند، امکان انتخاب رشته در هر یک از مراکز ، تغییر رشته آزاد ، بدون هیچ محدودیتی یا انتخاب محل آزمون در هر مکان و کمک هزینه تمام شهریه را فراهم می‌کند.

وی در خصوص پایگاه‌های مختلف در دیگر نقاط جهان بیان کرد: این دانشگاه در تلاش است که در کل کشور به خصوص فراتر از مرزها، پایگاه‌هایی قرار دهد که دانشجویان در کنار خانواده بوده و کاهش هزینه صورت گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور  در خصوص شهریه‌ها بیان کرد:شهریه دانشجویی 250 تا 300 هزار تومان است که اگر بدون کمک هزینه هم باشد، در 8 ترم حدود 2 میلیون و 400 یا 500 هزار تومان می‌شود.

سرلک در خصوص امتحانات پیام نور افزود: سوالهای این دانشگاه از مرکز آزمون می‌آید که سرفصل‌ها به صورت استاندارد است. این سوالها در راستای استخدام و تحصیل دانشجو است و امتحانات به دو صورت میان‌ترم و امتحان نهایی اجرا می‌شود که امتحانات میان ترم برای دانشجویان الزامی نمی‌باشد.

وی در مورد دانشجویان شاغل و خانه‌دار بیان کرد: حضور و غیاب دانشجویان اجباری نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور  در خصوص شیوه پذیرش دانشجو عنوان کرد: ما به سه صورت پذیرش داریم که دانشجو از طریق کنکور مجاز به انتخاب رشته است، بدون آزمون (بر مبنای سوابق تحصیلی و فراگیر) و همانطور که آگاه هستید، دو سه سال این شیوه فراگیر حذف شده بود ولی در پی آن هستیم که شیوه فراگیر اجرا شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش  ما بر مبنای توسعه علم و دانش و ایجاد مکانی امن برای دانشجو و خانواده وی و در نهایت علاقه فردی دانشجو به رشته مورد نظر است.

برچسب ها پیام نور , شهریه , وام , آزمون ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی