loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 537 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

اسدا... رجب، رئیس هیئت مدیره انجمن دیابت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بی‌ضررترین راه پیشگیری از دیابت اظهار کرد: اولین، بهترین و بی‌ضررترین راه پیشگیری از دیابت را می‌توان فعالیت جسمی دانست این مسئله در تحقیقات پیرامون بیماری دیابت در ایران و خارج از کشور به اثبات رسیده است.

وی افزود: بطور طبیعی یکی از عوامل مهم در ابتلا به دیابت، اضافه وزن است با استفاده از فعالیت جسمی و تغذیه مناسب می‌توان برخلاف اضافه وزن عمل کرد و به این وسیله از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن دیابت با اشاره به لزوم آموزش در زمینه پیشگیری از بیماری دیابت بیان کرد: آموزش‌های پیشگیری از بیماری دیابت باید به‌گونه‌ای باشد که فرد برخلاف میل خود، شیوه زندگی‌اش را تغییر دهد و برای پیشگیری از این بیماری تغذیه صحیح و فعالیت جسمی اهمیت ویژه‌ای دارد.

رجب ادامه داد: به‌ طور طبیعی اطلاع‌رسانی در زمینه دیابت اهمیت دارد و می‌تواند در این زمینه مفید باشد اما به‌ تنهایی کافی نیست در هنگام اطلاع‌رسانی از بیماری دیابت، تنها درباره این بیماری می‌شنویم در صورتیکه آگاهی درباره پیشگیری از بیماری دیابت، بخواهد کاربرد داشته باشد، این آموزش‌ها باید دیداری و شنیداری باشد تا در زمینه پیشگیری از بیماری دیابت تاثیر بگذارد.

 

برچسب ها دیابت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی