loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 263 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

محمد‌سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که با دانشگاه‌های مطرحی همچون دانشگاه امیرکبیر، خواجه‌نصیر طوسی و تربیت مدرس منعقد کرده‌ایم از پایان‌نامه‌های تحصیلی کاربردی در صنعت دریایی حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: طرح حمایت از پایان‌نامه‌ها از سوی این ستاد با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم و تحقیقات فناوری در دو سطح عمومی و اختصاصی تهیه شده است.

سیف خاطرنشان کرد: دستور‌العمل حمایت از مطالعات کاربردی در حوزه مهندسی دریا، در دو سطح عمومی و اختصاصی نهایی و مصوب شده که اطلاع‌رسانی جامعی به اعضای هیئت علمی مرتبط با مهندسی و فناوری دریا صورت گرفته است.

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌های عمومی تصریح کرد: حمایت عمومی به این صورت است که پایان‌نامه‌های حوزه مهندسی دریا در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری مبلغی ثابت دریافت می‌کنند.

سیف با اشاره به حمایت پایان‌نامه‌های اختصاصی بیان کرد: علاوه بر حمایت عمومی جهت حمایت از طرح‌ها و پژوهش‌های صنعت محور و اقتصاد‌محور نیز حمایت اختصاصی داریم.

وی عنوان کرد: همچنین طرح‌های تحقیقاتی از متخصصان و شرکت‌ها جهت کاربردی کردن مورد حمایت قرار می‌گیرند و از ابتدای سال تا کنون کمیته نظارت و ارزیابی 30 طرح تحقیقاتی را در جهت ارزیابی و حمایت دریافت کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی