loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 262 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت‌: جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی 46 رشته روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت و دعوت‌شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش تأکید کرد‌: دعوت شدگان ‌باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور به هم رسانند زیرا امکان مصاحبه مجدد وجود ندارد و حضور نیافتن به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.

علوی فاضل همچنین گفت‌: دعوت شدگان ‌باید هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه ، مقاله‌، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند ضمنا به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد ضروری است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود‌: با توجه به این که دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان‌نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت‌ نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

علوی فاضل گفت‌: چنانچه هر واجد شرایطی در مورد زمان مصاحبه با سوالی مواجه شد ، می‌تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و طرح سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در اسرع وقت پاسخ لازم را دریافت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی