loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 242 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست خبری عتبات دانشگاهیان که در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تهران برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: زمان شروع ثبت نام عتبات دانشگاهیان از تاریخ 23 تیر 94 آغاز و تا 2 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاکنون اعزام به دانشگاهیان به عتبات طی 12 دوره انجام پذیرفته است که بیش از 60 هزار نفر در این مرحله به صورت کاروانی  اعزام شدند.

رئیس ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان در خصوص آخرین نظر سنجی انجام شده از دانشگاهیان تصریح کرد: 74 درصد دانشجویان برای برای اولین بار است که اعزام می‌شوند.

فقیهی پیرامون شرایط اعزام دانشجویان به عتبات عالیات اذعان کرد: دوره سیزدهم اعزام شامل دانشجویان مجرد پسر ، دختران مجرد همراه یکی از محارم، متاهلان اساتید و کارمندان خواهد بود.

وی درباره نحوه و هزینه اعزام افزود: روزانه دو کاروان به صورت هوایی با هزینه تخفیفی 960 هزار تومان و هوایی یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان  به تعداد هفت هزار نفر در طول روز اعزام می‌شوند و انتظار می‌رود نحوه برنامه‌ نسبت به دوره قبل بهتر باشد.

حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد: دانشگاهیانی که هنوز اعزام نشده‌اند اما قرعه به نامشان درآمده در اولویت اعزام قرار دارند.

همچنین طول زمان سفر 7 روز بوده و 3 روز در کربلا 3 روز در نجف و 1 روز در کاظمین حضور خواهند داشت.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی