loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 259 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دکتر حسن ابراهیمی سرپرست اداره کل بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: روز 19 آبان "روز بین‌الملل" نامیده شد و برنامه‌های این روز دعوت از اساتید، مقامات علمی و فرهنگی مقیم در تهران، تقدیر از اساتید واحدها و مراکز بین‌الملل و برگزاری مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان غیر ایرانی را شامل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این معاونت همچنان مانند سابق پنج اداره کل وجود دارد و به وظایف خود می‌پردازند، همچنین در حوزه‌ واحدهای بین‌الملل و برون مرزی ارتقا واحد، توسعه واحدهای بین‌المللی و برون مرزی به ویژه در بخش تحصیلات تکمیلی، افزایش ارتباطات و راه اندازی واحدهای جدید این بین‌المللی مانند روسیه، ترکمنستان، ارمنستان، تاجیکستان، عراق از مهمترین اهداف این بخش است.

وی با بیان اینکه در گذشته سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی متولی تاسیس واحدهای برون مرزی بود اظهار داشت: واگذاری امور تاسیس واحدهای برون مرزی به یکی از واحدهای جامع و بزرگ در داخل کشور یکی از سیاست‌های جدید این اداره کل بین‌الملل دانشگاه به شمار می‌رود که طبق این سیاست یک واحد معین برای راه اندازی هر یک از واحدهای برون مرزی در نظر گرفته می‌شود.

ابراهیمی اظهار کرد: برای ارتقا این واحدها تفاهم نامه‌ای با شورای عالی منعقد شده که اولین جلسه آن به زودی برگزار خواهد شد تا بتوانیم در این زمینه حمایت‌های دولت را جلب کنیم، همچنین ساخت مجتمع بین‌المللی در واحد تبریز با استقبال بسیاری از سوی دانشجویان مواجه شده، طوری که در حال حاضر شامل 400 دانشجو خارجی می‌باشد.

وی افزود: با توجه به پیشنهادی که دکتر روحانی در مراسم سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با اساتید مقیم خارج از کشور داشتند، این پیشنهاد عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان گفت: با سیاست‌های دکتر میرزاده، واحد لبنان که طی سالهای گذشته در حالت زیان ده قرار داشت از این محدوده خارج شد و توانست در سال 93 در حدود 70 هزار دلار سود دهی داشته باشد و البته باید فعالیت‌های بین‌الملل دانشگاه نیز به طور مطلوبی اطلاع رسانی شود، پس در نتیجه بخش روابط بین‌الملل نیز فعال می‌شود.

برچسب ها دانشگاه آزاد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی