loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 204 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال 94 از روز یکشنبه 14 تیرماه آغاز و در روز یکشنبه 21 تیرماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد‌ گرفت و آزمون در روز جمعه 6 شهریور ماه در مکان‌هایی که متعاقبا اعلام می‌گردد برگزار خواهد‌شد.

توکلی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک هر یک از مواد امتحانی آزمون احصا شده و مجموع نمرات بدست می‌آید. لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان آزمون پس از طی گزینش، به همکاری دعوت خواهند‌ شد.

وی گفت: با‌توجه به اینکه مدارک متقاضیان استخدام توسط نهاد کتابخانه‌ها، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون بررسی خواهد شد، لذا در صورتیکه مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا‌نامه ثبت‌نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد‌ شد.

توکلی در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند کارنامه آزمون را از تاریخ 25 مهرماه به بعد از سایت سازمان سنجش دریافت کنند، لازم به تصریح است مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی