loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 314 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران با توجه به اعتراضات صورت گرفته در خصوص افزایش واحدهای ارائه شده برای ترم تابستان این دانشگاه و اعتراض دانشگاه غیر انتفاعی به این امر گفت: در گذشته طول ترم تابستان دانشگاه شش هفته بود اما در حال حاضر به هشت هفته افزایش پیدا کرده است، یعنی از اول تیر ماه آغاز شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد 10 واحد درسی ارائه دهد که با توجه به افزایش زمان این تعداد واحد بیش از حد مجاز نیست.

غریبی اظهار داشت: تعداد واحدهای درسی ارائه شده تابستان این دانشگاه برای کاردانی و کارشناسی حداکثر 10 واحد و 12 واحد برای دانشجویانی که در ترم آخر به سر می‌برند و دانشجویان دارای معدل 17 می‌باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: این امر با نظر وزارت علوم اتفاق افتاده و هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.


اعلام آخرین مدت ارسال مدارک دانشجویان ممتاز برای تحصیل بدون کنکور در مقاطع بالاتر
دکتر کار دار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل تحصیل خود و انجام مراحل لازم جهت صدور مدرک نهایی فراغت از تحصیل اقدام کنند.

وی افزود: واحدهای دانشگاه نیز موظفند با استناد به 4 بخشنامه 34/45996 مورخ 11 تیر ماه 93 تا هفته اول مرداد ماه سال جاری مدارک دانش آموختگان را به اداره کل دانش آموختگان ارسال کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: مسئولیت بروز هر مشکلی در وصول یا ثبت اطلاعات به عهده واحدهای دانشگاههاست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی