loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 250 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)
به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران علی عباسپور در اولین کنفرانس بررسی چالش های مدیریتی طرح نظام سلامت که با حضور متخصصان، اساتید و دانشجویان این حوزه در این واحد دانشگاهی برگزار شد، از تلاش های ارزنده صورت گرفته در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد و گفت: توجه به عقلانیت و اراده در اجرای امور، موجب حل مشکلات جامعه می شود.
 
 وی با بیان اینکه ملت ایران شایسته برخورداری از بهترین سطح از خدمات در حوزه سلامت هستند، گفت: برقراری ۲ مقوله سلامت و امنیت در جامعه لازمه شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و غیره در جوامع است، فعالیت دانشکده علوم پزشکی واحد علوم و تحقیقات که تاسیس آن در اواخر سال ۱۳۹۲ مورد تصویب قرار گرفته بود، در سال ۱۳۹۳ به طور جدی آغاز شد.
 
رئیس واحد علوم تحقیقات با تاکید بر لزوم همکاری دانشکده های مختلف با دانشکده علوم پزشکی به منظور حل معضلات جامعه و پیشرفت های روزافزون کشور، ادامه داد: متخصصان مهندسی پزشکی، فیزیک پلاسما، لیزر، نانو، پرتو پزشکی و غیره می توانند تعاملات گسترده ای با این دانشکده داشته باشند.
 
عباسپور با اشاره به جداسازی دانشکده های علوم پزشکی از سایر دانشکده ها در سال های دهه ۱۳۶۰ شمسی در کشور، افزود: علی رغم این تفکیک، همکاری بین دانشکده های مختلف اهمیت دارد و بر این اساس، دانشکده علوم پزشکی واحد علوم و تحقیقات، مرجعی برای تعامل با سایر دانشکده های علوم پزشکی و غیرپزشکی کشور محسوب می شود.
 
وی از تمایل برای توسعه دانشکده علوم پزشکی این واحد در حوزه هایی به جز سه رشته اصلی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، خبر داد و گفت: تربیت نیروی متخصص به عنوان عامل پشتیبان پزشکان و حوزه خدمات درمانی در دستور کار واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی