loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 357 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

به فرایند تشکیل و حرکت ماگما و تبدیل آن به سنگ آذرین، فعالیت ماگمایی یا ماگماتیسم (انگلیسی: Magmatism) گفته می‌شود.
به عبارت دیگر، ماگماتیسم فرایند قرارگیری ماگما بر روی سطح یا لایه‌های بیرونی یک سیاره زمین‌سان است که طی آن ماگما به شکل سنگ آذرین سخت و جامد می‌شود. آتشفشان‌خیزی اصطلاحی برای ماگماتیسم سطحی است.

آلم بازدید : 358 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مجلس آرا دبیر ششمین همایش ملی علوم و فناوری نانو که صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: این کنفرانس هفته آینده در روزهای 5، 6 و 7 آبان‌ماه سال جاری در پردیس خوارزمی کرج با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

آلم بازدید : 303 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

حمیدرضا پاکروان دانش آموخته دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:هدف از اجرای این طرح تحقیقاتی ساخت و توسعه کامپوزیت سیمانی شکل پذیر تقویت شده با الیاف پلیمری و بهبود خصوصیات شکل پذیری آن در برابر زلزله است.

آلم بازدید : 372 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

علی اکبر زینتی‌زاده مجری پروژه  تصفیه آب فاضلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصفیه فیزیکی آب گفت: جهت حذف مواد مغذی از فاضلاب با روش‌های متعارف، سه بیوراکتور مجزا مورد نیاز است که مستلزم صرف هزینه اولیه بالا جهت ساخت و راهبری سیستم‌ها است.

آلم بازدید : 401 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن بهرامی رئیس سازمان فضایی ایران صبح امروز در نشست خبری که در داخل این سازمان برگزار شد،با اشاره به تکمیل مراحل تحقیق و توسعه علوم فضایی اظهار داشت: در حال حاضر ما در حال گذراندن بحث عملیاتی پرتاب ماهواره های مختلف مخابراتی و سنجشی بوده و به دنبال این مطلب هستیم که محصولات ما کاربردی تر از قبل شود.

آلم بازدید : 347 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

مهدی زارع رییس پژوهشگاه زلزله شناسی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: استان تهران به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جهان در بخش میانی کمربند لرزه خیزی که از اروپا تا هیمالیا است قرار گرفته است.

آلم بازدید : 353 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

حجت جباری معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین وضعیت تراز سطح آب دریاچه ارومیه اظهار داشت: در جدیدترین بررسی (8تیر 1395 ) تراز این دریاچه برابر با 1270.96 متر بالاتر از سطح دریا بوده که نسبت به تاریخ مشابه در سال گذشته 52 سانتیمتر افزایش داشته است.

آلم بازدید : 343 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ بر اساس اطلاعات پایگاه استنادی (ISI) ایران در تولید علم رشته مهندسی شیمی در سال 2001 جایگاه 31 دنیا را در اختیار داشت که این جایگاه در سال 2010 به جایگاه 11 و در سال 2014 به جایگاه 3 دنیا ارتقا پیدا کرد.

آلم بازدید : 712 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشگاه شهید بهشتی، در پی دستیابی به روشی سریع برای تشخیص قند خون افراد دیابتی، اقدام به ساخت و بررسی آزمایشگاهی یک نمونه زیست حسگر غیر آنزیمی نمودند. این حسگر از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است و می‌تواند در حضور گونه‌های مزاحم در خون نیز به راحتی میزان گلوکز را تعیین نماید.

آلم بازدید : 333 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  فیلم های سه بعدی را می توان تکنولوژی نسبتا جدیدی دانست که تاکنون بیشتر به جنبه تفریحی و سرگرم کننده آن توجه شده است ولی مطالعات جدید نشان دهنده فواید شگفت انگیز این تکنولوژی در ادراک محیطی و فعالیت های مغزی است.

آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی